Nimittäin selibaatti. Oikeastaan se alkoi jo viime viikon alkupuolella, mutta jo parin päivän päästä sorruin, koska minulla ei ollut selkeää päämäärää. Käyn siis taistoon uusin asein: ei seksiä ennenkuin olen pudottanut muutaman kilon. Tarkempaa kilomäärää en ala määrittelemään, vaan kunhan viime kesän vaatteet mahtuvat päälle ja olo on taas hyvä, niin selibaattikin on ohi.

Jaa että miksi ihmeessä selibaattiin? No täytyyhän sitä ihmisen jotain haasteita itselleen asettaa. Ja jos totta puhutaan niin viime kuukausien sinkkusekoilut tympii niin että pieni aikalisä ei ole pahitteeksi. Seksiaddiktioni alkoi kaiken lisäksi jo häiritä työntekoa ja muuta elämää. Nyt minun täytyy vain määritellä itselleni että mitä se selibaatti oikein on. Sehän on selvä että penetraatio on poissuljettua, peppuseksi mukaanlukien. Entä sitten suuseksi? Ei taida olla sallittua, ainakaan niin että minä olen vastaanottavana osapuolena. Saanko minä antaa suuseksiä, jos en itse ota mitään vastapalvelukseksi..? Sitä täytyy vähän pohtia, en uskalla tehdä mitään linjanvetoa vielä tässä vaiheessa... Masturbointia en aio itseltäni kieltää, mutta saanko tehdä sen miehen seurassa puhelimitse? Parempi jättää sekin vielä hautumaan.

No nyt kun on tausta selvitelty, niin pääsen itse asiaan: tämä on vaikeampaa kuin kuvittelinkaan! Edellinen pano tapahtui viime viikon perjantaina, eli tällä hetkellä olen elänyt herran nuhteessa jo kokonaiset 8 päivää. Maanantaina tuntui että lähden ulos ja tempaisen ensimmäisen vastaantulevan kaksilahkeisen mukaani tuolta kadulta. Eilen istuin junassa ja yhtäkkiä panetus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta! Luulin jo että tulen siihen paikkaan, ja hetken mietin että käynkö helpottamassa tilannetta junan vessassa. Enpä käynyt. Ja mikä ei tapa, se vahvistaa, tai ainakin tekee helvetin kiukkuiseksi. Tänään en kestänyt enää vaan piti viettää mukava hetki Mr. Dildon seurassa. Antaisin mitä vaan että saisin aidon kalun sisääni. Ehkä se onkin hyvä motivaatiokeino siihen muutaman kilon laihdutukseen.

En ole vielä ehkä tajunnut asiaa kaikessa laajuudessaan, joku osa aivoissani (tai tuolla toisessa päässä) taitaa vieläkin luulla että seksi on edelleen sallittua minulle. Katsotaan missä vaiheessa puute iskee päälle koko komeudessaan.